Ga naar de inhoud
Een klacht of compliment melden

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over hoe wij ons werk hebben gedaan. Of over hoe een medewerker met u omging. Wij en onze samenwerkingspartners doen ons best om het werk zo goed mogelijk uit te voeren. Misschien lukt dat niet altijd. Heeft u een klacht, laat het ons dan weten. Alleen zo kunnen wij ons werk beter doen. 

U heeft een klacht? Bespreek uw klacht dan eerst met de medewerker waarmee u contact had. Komt u er met deze medewerker niet uit? 

Vraag dan naar de manager en ga een gesprek aan met de manager. In veel gevallen komt u er samen met de medewerker en/of manager uit. Lukt het niet om de medewerker of manager te spreken? U mag ook het online formulier hieronder invullen. Wij nemen dan contact met u op. 

In enkele gevallen komen we er niet samen uit. U heeft dan de mogelijkheid om naar de onafhankelijke klachtencommissie woningcorporaties Twente en omgeving te gaan. 

 

Onafhankelijke klachtencommissie
Deze onafhankelijke commissie neemt uw klacht in behandeling en brengt advies uit aan het bestuur van de woningcorporatie. Het advies van de Klachtencommissie is niet bindend. Dat betekent dat de corporatie niet verplicht is om het advies over te nemen. De corporatie moet echter wel een gegronde reden hebben om het advies niet over te nemen.

Op de website van de onafhankelijke klachtencommissie vindt u alle informatie. Hier kunt u ook het formulier invullen om uw klacht aan hen door te geven. 

Een klacht melden






Tevreden? Ook dat horen we graag!

Bent u juist tevreden over hoe wij of een van onze partners het werk hebben gedaan, uw vraag hebben beantwoord of iets anders? Uw tevredenheid of compliment mag u natuurlijk ook aan ons doorgeven. 

Een compliment geven