Ga naar de inhoud
Mijn WST

Zeven dagen in de week, 24 uur per dag kunt u verschillende zaken zelf regelen. Online met ons klantportaal. Om dit te doen, maakt u eerst een account aan.

Account aanmaken

1

Klik op 'Mijn WST' om in te loggen

Klik hier om in te loggen (of bovenaan in het menu).

2

Nog geen inlog?

Heeft u nog geen inlog? Kies dan voor ‘nieuwe inloggegevens aanvragen’. 

3

Vul gegevens in

Vul de gevraagde gegevens in en verstuur uw aanvraag. 

4

Wachtwoord

Per mail ontvangt u van ons een wachtwoord. Met dit wachtwoord en uw gebruikersnaam (uw e-mailadres) logt u daarna in op uw persoonlijke omgeving. 

5

Wachtwoord aanpassen

Na inloggen kunt u het wachtwoord aanpassen, mocht u dat willen. Ons advies is wel om een wachtwoord van minimaal 8 karakters te gebruiken. Gebruik een hoofdletter, cijfer en een teken om het wachtwoord zo veilig mogelijk te maken. Het wachtwoord mag ook een zin zijn die u makkelijk onthoudt.

Geen mail ontvangen
Een wachtwoord aangevraagd, maar geen mail van ons ontvangen? En ook in uw spam map gekeken? Het kan zijn dat uw e-mailadres nog niet bij ons bekend is. Wilt u dan een mail sturen naar info@wstubbergen.nl met als onderwerp ‘klantportaal’. En geef in dit bericht uw geboortedatum en adres aan ons door. Wij voegen uw e-mailadres dan toe aan uw gegevens en sturen u alsnog het wachtwoord voor het klantportaal.

Wachtwoord vergeten?
Wilt u een inlog aanvragen en krijgt u de melding dat het e-mailadres al bij ons bekend is? Dan is het account al eens geactiveerd en bent u misschien het wachtwoord vergeten. Geen punt. Ga naar de inlogpagina en kies daar voor ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord van ons per mail.

Zelf regelen
In het klantportaal ziet en regelt u verschillende dingen. U vindt hier bijvoorbeeld uw huurspecificatie terug, uw betalingen en reparatieverzoeken. Reparaties kunt u ook eenvoudig zelf hier aanmelden bij ons. Gaat er in het weekend iets stuk en zijn wij telefonisch niet bereikbaar? Log in en dien uw reparatieverzoek in.

Bellen of langskomen
Wilt u liever persoonlijk contact door met ons te bellen (0546) 62 23 12 of langs te komen. Dat kan natuurlijk ook. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij van 8.30 uur tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar én is ons kantoor geopend.

Dringende storing of reparatie
Dringende storingen aan uw centrale verwarming of ventilatie waarbij direct contact met een servicemedewerker gewenst is, kunt u buiten kantooruren, in het weekend of tijdens feestdagen rechtstreeks melden via de storingsdienst van Feenstra: 088 845 50 00.